2020. március 24., kedd

EzüstRégész - Facebook Közösségi oldalak



Kedves Látogató!

Valaki jogosulatlanul letiltotta a blogom linkjét a Facebook  közösségi oldalon, pedig nekem jogvédett minden anyag és kiadó vagyok. 

Elnézést kérek mindenkitől, akit érdekel!

Hamarosan felrakok rá minden más anyagot is, igazolva a Pécsi Tudományegyetem, az ELTE, SZTE, PPKE és a Miskolci Egyetem visszaéléseit, a Nyugat-Magyarországi Egyetem adatcseréivel.

Ne adom ingyen a munkámat más diplomájába, disszertációjába, ára van a tanulásnak és oktatásnak, meg az életnek is. 

Köszönöm!

(Lövey-/Pécsi) Varga Éva (Kékrózsa Bíborvirág)

Tollforgató Irodalmi, Történelmi, Művészeti Lapcsoport
Archivált Világ - Archived World
Egy Csepp Élet Online Magazin
Jog az Igazságért 


stb.

Főszerkesztő Laptulajdonos Kiadó


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése