2019. április 2., kedd

Édes Hazámnak akartam szolgálni...

Lövey Varga Éva: "Édes Hazámnak akartam szolgálni..." Énlaka konferenciák 2017. szeptember 28-30

Székely népi színjátszás, székely iskolai és műkedvelő színjátszás - Énlaka-konferenciák VI. Énlaka, 2017. szeptember 28-30.

Sajnos az ösztöndíjamhoz szükséges előadás nem került előadásra, mert nem jutottam el Erdélybe az egyetem hibái miatt, de a könyv és anyag kiadásra kerül.

Mivel egy átlagosnál nagyobb munkát végeztem, olvasható formában igyekszem ezeket a részeket ingyenesen elérhetővé tenni, tanuljatok, tanítsatok és őrizzétek a hagyományokat!


A kiadványom "Édes hazámnak akartam szolgálni címmel" a korábbi irodalmi nagydolgozatomhoz hasonlóan E-book formában elérhető és vásárolható!


Az oldalaimon és a lapjaimban is rendelhető!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése